Բոլոր տեսակի ապրանքներն ու ծառայություններն ունեն գին և արժեք:
Գինը ապրանքի կամ ծառայության համար տրվող փողի քանակն է:
Գինը արժեքների այն ամբողջությունն է, որը սպառողը փոխանակում է ապրանքի կամ ծառայության օգտագործման իրավունքի ձեռք բերման համար: Ներկայումս վաճառողների մեծ մասը սահմանում է մի գին բոլոր սպառողների համար: Այդ միտքը առաջացել է 19-րդ դարի վերջին, երբ ապրանքների լայն տեսականին և բազմաթիվ աշխատողներ ստիպեցին Ֆ. Վ. Վուլվորտին և այլ մեծածախ առևտրականներին վարելու «մեկ գնր քաղաքականություն»: Երկար ժամանակ գինը համարվում էր սպառողների ընտրությունը որոշող գլխավոր գործոնը: Նման մոտեցում գոյություն ունի նաև մեր օրերում թույլ զարգացած երկրներում աղքատ խավի մոտ, նաև սպառողական ապրանքների շուկայում: Սակայն վերջին 10-ամյակում ոչ գնային գործոնները սպառողների ընտրության համար դարձան ավելի կարևոր:
Գնի գործառույթները
Գնի գործառույթները համարվում են նրա ներքին պարունակության արտաքին բնութագիրը: Գնի գործառույթներին կարող են պատկանել այն ինչը բնորոշ է տվյալ գնին առանց բացառության:
Գների գործառույթները 5-ն են. /մշակեք ինքներդ/
1. Հաշվառման գործառույթ
2. Խթանման գործառույթ
3. Բաշխման գործառույթ
4. Առաջարկի և պահանջարկի հավասարակշռման գործառույթ
5. Արտադրության ռացիոնալ տեղաբաշխման միջոց
Գների վրա ազդող գործոնները
Գնային ռազմավարություն ընտրելիս ֆիրման/ընկերությունը պետք է բացահայտի և վերլուծի գնի վրա ազդող հնարավոր գործոնները: Վերջնական գնի վրա ազդում են հետևյալ գործոնները. /մշակեք ինքներդ/
- սպառողներ,
- պետական կարգավորում,
- ապրանքաշարժի մասնակիցներ,
- մրցակիցներ,
- ծախսեր:
1. Սպառողները ռանձնացվում են գնի ընկալման և գնելու կողմնոոշված սպառողների 4 կարգավիճակ:
- տնտեսող, խնայող գնորդներ, հիմնական ուշադրությունը դրվում է գնի, որակի և տեսականու վրա: Նրանց վրա մեծ ազդեցություն է ունենում գովազդը բացահայտելով լրացուցիչ օգտակար հատկություններ,
- անհատականացված գնորդներ, հիմնականում ուշադրություն են դարձնում իրենց հանդեպ վաճառողի ցուցաբերած վերաբերմունքին: Գինը ընկնում է հետին պլան,
- բարոյական գնորդներ, իրենց գնումներով աջակցում են միջին ընկերություններին և հանուն այդ ֆիրմաների պատրաստ են վճարելու ավելի բարձր գին:
- անտարբեր գնորդները գերադասում են հանգստությունն ու հարմարավետությունը, անկախ պահանջվող գնից:
2. պետական կարգավորումը
3. ապրանքաշարժի մասնակիցներ
4. մրցակցություն Կախված նրանից, թե ով է կարգավորում գները, առանձնացվում են մրցակցային 3 միջավայր,
- երբ գները կարգավորում է շուկան
- երբ գները կարգավորվում են ֆիրմայի կողմից
- երբ գները կարգավորում են պետության կողմից1.
5. Ապրանքի վերջնական գնի վրա մեծ ազդեցություն են ունենում ծախսերը` կապված հումքի ձեռք բերման, աշխատուժի, ապրանքի առանձին բաղադրիչների, տրանսպորտի հետ:
Գնագոյացման փուլերը /մշակեք ինքներդ/
Գնագոյացման փուլերը կարելի է ներկայացնել հետևյալ տեսքով`
0 Comments